Po | 8,30 – 14,30 | |
Út | 7,30 – 13,30 | |
St | 7,30 – 14,00 | |
Čt | ------------------ | |
Pá | 7,30 – 12,30 |
Poděkování |
Milí klienti, k 31/8 jsem se rozhodla ukončit své působení na Gymnáziu Dr. J. Pekaře. Děkuji všem za projevenou důvěru, bylo mi ctí a potěšením s Vámi všemi spolupracovat. Přeji Vám mnoho klidu v duši a radosti ze života! Zuzana Knesplová |
Tisk zprávy |
Já a můj kamarád 2018/19 |
Milí příznivci dobrých vztahů! I letos se nám rozběhl program Já a můj kamarád, preventivně-vztahový program pro studenty. Již tradičně pokračujeme po AP v 1. ročnících dalšími dvěma hodinovými (podzim) a dvěma dvouhodinovými (jaro) bloky, kde se studenti mohou dozvědět něco o sobě i druhých, najít prostor pro třídu a její atmosféru. Jsem ráda, že se těšíme účasti třídních učitelů a také že letos realizujeme program nově i ve 2.O. Ve všech třídách proběhnou vztahově-screeningové hodiny, v 1.A, B, C po pololetí, ve 2.O a 5.O již v listopadu. A to s cílem připravit následující společné aktivity "na míru", dle potřeb dané třídy a TU. Těším se na viděnou! Zuzana K. |
Tisk zprávy |
Projektový den Všichni jsme jedineční! |
Milí studenti, díky všem, kdo jste se zúčastnili...pokud byste se rádi podělili o pocity, své zážitky, potřebovali nebo chtěli témata dále rozebrat, doptat se, neváhejte se za mnou zastavit/napsat. Jedinečnosti zdar a díky všem vyučujícím i hostům, kteří se podíleli - DMO pobyty z.s., Help Centrum s.r.o., SONS MB z.s. a ZON MB p.s.!:) Zuzana K. |
Tisk zprávy |
Koncepce ŠPP 2017/18 |
V příloze k nahlédnutí koncepce ŠPP pro aktuální školní rok. Hezký den! Zuzana K. Příloha *.pdf |
Tisk zprávy |
Prostredoskolaky.cz - propojení lidí, co se chtějí na střední opravdu něco naučit |
MIlí studenti, zaujal mě projekt Pro Středoškoláky. Jedná se o celostátní projekt, který se snaží o propojení lidí, kteří na střední škole chtějí dělat něco smysluplného, inspirovat se, vzdělávat se mimoškolně, nečekat jen "co přinese škola". Zároveň v rámci projektu startuje soutěž o 65 nejaktivnějších středoškoláku - odměnou jsou workshopy, semináře, ceny v hodnotě 120 000,-. Více najdete na prostredoskolaky.cz nebo FB. |
Tisk zprávy |
Mimořádné nadání jako výzva i boj |
Na našem gymnáziu se snažíme již delší dobu pomáhat studentům se rozvíjet. I proto jsme rozjeli projekt Do toho!, i proto naši vyučující absolvovali dvoudenní seminář s odborníkem na problematiku nadání na slovo vzatým, paní Mgr. Monikou Stehlíkovou. Díky jejímu podání tématu jsme se zde mohli všichni inspirovat jak se studenty pracovat, a také si uvědomit, že nadání není pro nadané jen výzvou, ale někdy i bojem... Zajímá-li Vás toto téma, přečtěte si přiložený článek, který byl uveřejněn v podzimním vydání časopisu Prevence a který s laskavým dovolením autorky i redakce máte k dispozici. V případě, že "se v článku najdete" a chtěli byste si o tomto popovídat, neváhejte se na mě obrátit. Hezký předvánoční čas, Zuzana K. Příloha *.pdf |
Tisk zprávy |
Projekt Do toho! |
V prvním čtvrtletí odstartoval na GJP projekt DO TOHO!, který si klade za cíl podporovat zájem a rozvoj schopností studentů ve výuce. Naše škola se tímto snaží podpořit zájemce z řad studentů, kteří se chtějí už na střední škole profilovat, obohacovat o další poznatky a zkušenosti. Studenti, které určitý předmět zajímá, mají možnost oslovit buď vyučujícího, nebo garanta daného předmětu (seznam v příloze). Podmínkou dalšího rozvoje studenta jsou schopnosti/předpoklady studenta, nikoli však prospěch. Všichni garanti mají zmapovanou svoji oblast, a mohou tak studentům pomoci najít způsob, jakým se v rámci daného předmětu rozvíjet (soutěže, olympiády, stáže, projekty...). Projekt DO TOHO! byl představen všem studentům a byla jim též nabídnuta možnost spolupracovat se ŠP (prevence přetížení). Pro více informací mě neváhejte kontaktovat. Příloha *.pdf |
Tisk zprávy |
Kdy využít služeb ŠP? |
KDY JE MOŽNÉ SLUŽEB ŠKOLNÍ PSYCHOLOŽKY VYUŽÍT? • AKUTNÍ KRIZE – pomoc při zvládání akutní a intenzivní psychické nepohody, vypětí, pocitu „JÁ TO NEZVLÁDNU“, „NEVÍM, CO MÁM DĚLAT“ o v takovém stavu je možné vyhledat pomoc okamžitě, kdykoli během vyučování • Kdykoliv, pokud pociťujete nejistotu či problém, které Vám znepříjemňují život. PROBLÉMY se nejčastěji vyskytují v oblasti: o Osobní (nepříjemná životní událost, obtíže v navazování kontaktu s ostatními lidmi, nadměrná nervozita, emocionální výkyvy, otázky osobního růstu, pohlavní identity, problémy v sexuální oblasti atd.) o Vztahové (vztahy s rodinou, kamarády, partnery, spolužáky, učiteli atd.) o Školní (školní neúspěchy, plánování času na domácí přípravu, jak se učit atd.) • KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ: pomoc s výběrem směru VŠ, osobnostní předpoklady pro vybraný obor • PODPORA NADANÝCH - rozvoj a problematika spojená s nadáním (vysoká citlivost, "jsem jiný" atd.) Poradenství je pro učitele i studenty a jejich zákonné zástupce bezplatné a důvěrné. Sdělené informace tedy nejsou poskytovány žádné třetí osobě bez souhlasu klienta. Školní psycholog se řídí Etickým kodexem školních psychologů. Příloha *.pdf |
Tisk zprávy |
Jsme škola spolupracující s Mensou |
GJP se stalo Školou spolupracující s Mensou! Tento titul uděluje dětská Mensa školám, které na české poměry nadstandardně podporují nadané studenty. Pro bližší informace se podívejte na stránky Mensa děti (odkaz na hlavní straně webu/v sekci Projekty). |
Tisk zprávy |
Schránka důvěry |
Vážení studenti! Řešíte nějaký problém týkající se školy, vztahů, rodiny, sebe nebo někoho z okolí, a potřebujete se někomu svěřit? Je tu nově Schránka důvěry naší školy! Nemusíte nikam házet lístečky a modlit se, aby vás někdo neviděl, dokonce nemusíte ani udávat svoji identitu! Prostě se jen přihlaste do schránky důvěry v sekci Pro studenty , kde zadáte heslo, které znáte jen vy, napište, co Vás "pálí", a pak si vyzvedněte stejným způsobem odpověď! Jedině to, co člověk řešit nezkusí, je neřešitelné! |
Tisk zprávy |
Etické normy práce školního psychologa |
Milí klienti a přátelé školní psychologie! Níže můžete nahlédnout do kodexu Etické normy práce školního psychologa, kterým se jakožto školní psycholog při své činnosti řídím. Hezký mrazivý den! Zuzana Knesplová Příloha *.pdf |
Tisk zprávy |